Monday

ESI-Q


FORMULA TERKINI MAKANAN KESIHATAN MINDA
Rumusan Homeopathy Untuk Kecerdasan Minda
Homeopathic EQ, SQ dan IQ Booster

BERITA BAIK UNTUK :

IBU-IBU HAMIL
PELAJAR TADIKA
PELAJAR SEKOLAH RENDAH DAN MENENGAH
PELAJAR - PELAJAR KOLEJ
PENUNTUT-PENUNTUT UNIVERSITI
PELAJAR-PELAJAR TAHFIZ AL-QUR'AN DAN YANG BERKAITAN
AHLI PROFESIONAL

RAHSIA KECERDASAN MINDA DAN KECERGASAN FIZIKAL
ESI-Q FORMULASI HOMEOPATHY UNTUK KEBAIKAN MINDA DAN FIZIKAL ANDA DAN ANAK-ANAK ANDA YANG MESTI DIMILIKI SEISI RUMAH.

ESI-Q amat baik diamalkan oleh semua peringkat usia daripada bayi, kanak-kanak, remaja, orang dewasa, orang-orang tua dan orang sakit sebagai makanan tambahan kesihatan.

Kehidupan yang sihat dan sempurna bermula dari minda yang cerdas dan sihat. Hargailah peluang keemasan ini demi mengekalkan kesejahteraan hidup dan nikmatilah keajaibannya..insyaallah.

ANDA DI SYORKAN MENCUBA ESI-Q - RELAX DAN BERTENAGA

Semua insan mempunyai minda yang sama rata kecuali yang dianugerahkan oleh tuhan dan mempunyai IQ yang tinggi semenjak di lahirkan. Kita sering terlupa untuk "membaja" otak kita yang kepenatan, sedangkan kita sering membeli baju yang cantik dan mahal untuk menghiasi tubuh kita. Kehidupan yang sihat dan sempurna bermula dari minda yang cerdas dan sihat.

Hargailah peluang keemasan ini demi mengekalkan kesejahteraan hidup dan nikmatilah keajaibannya.

Formulasi Oleh : Dr (H) Zaini Ramli MD.Hom (MAhM/USU)
Gabungan Kaedah Rawatan Islam Dan Remedi Tunggal Homeopathy
(Ujian makmal Institute of Bioproduct Development UTM) 


KESAN POSITIF PENGAMBILAN ESI-Q

Lebih bertenaga dan berstamina waktu pagi
Memberi kesegaran waktu belajar dan kurang mengantuk
Pulih dari gugup, gementar dan sebagainya
Elok diamalkan secara berterusan

PERHATIAN:

Anda Di Galak Makan antara 3 hingga 6 bulan untuk kesan yang lebih positif

TIADA KESAN SAMPINGAN
TIADA KANDUNGAN DADAH
TIADA BAHAN KIMIA
TIADA KETAGIHAN
DAN SELAMAT DIGUNAKAN 100% 


Formula Terkini Makanan Kesihatan Minda

ESI-Q ini dicipta daripada gabungan rawatan Islam dan remedy tunggal homeopathy yang di formulasikan oleh Dr (H) Zaini Ramli MDHom (MAhM/USU) yang disesuaikan dengan masyarakat kita di Malaysia dalam membentuk generasi yang bukan saja bijak IQ malah lebih bijak EQ dan SQ.

ESI-Q  telah lama digunakan sejak dari tahun 2004 yang telah banyak melalui proses peningkatan hasil dari testimoni daripada pengguna dari pelbagai lapisan umur dan kini ia telah terbukti ianya dapat membantu penjanaan minda yang lebih efektif. Bukan saja untuk cerdik IQ tetapi banyak membantu akhlak serta tingkahlaku seseorang kearah minda yang lebih baik terutama bagi EQ dan SQ.

ESI-Q amat berkesan kepada sistem tubuh badan manusia kerana dapat menambah kekurangan dan kelemahan kepada segala fungsi minda dan saraf berpunca dari kekurangan sejenis garam hidup yang bekerja di dalam otak manusia yang mana ia mempunyai manfaat dan khasiat yang sangat besar kepada seluruh sistem urat saraf, perkembangan dan kemajuan minda.

ESI-Q amat baik di amalkan oleh semua peringkat usia daripada bayi, kanak-kanak, remaja, orang dewasa, orang-orang tua dan orang sakit sebagai makanan tambahan kesihatan.

SINDROM: Kekurangan garam hidup di dalam otak dan tubuh manusia menyebabkan sebarang gangguan urat saraf (Nerves) sama ada disebabkan oleh:-

Terlalu penat, Kehabisan tenaga, Kelemahan daya berfikir, Susutan kekuatan, Lemah Fikiran, Letih dan Lesu, Otak tumpul, Pelupa, Banyak berkhayal, Otak Lembab, Ketegangan Minda, Hilang Keyakinan Diri, Hilang Konsentrasi, Selalu runsing, Perasaan rasa sugul dan susah hati, Bimbang, Risau, Cepat Cemas, Dukacita, Takut, Cepat Marah, Cepat Pening Kepala Apabila Berfikir, Pucat dhaif dan mudah tersinggung, Gelap Hati, Otak Bebal dan Pandangan Lemah.

ESI-Q Rumusan Homeopathy ini telah di akui keberkesanan untuk mempertingkatkan kekurangan atau kemerosotan pada kualiti kesihatan seseorang dan menjana minda yang cergas dan produktif.

ESI-Q dibuat dari tumbuhan remedy tunggal yang telah diproses secara homeopathy yang telah diperhaluskan serta mempunyai rasa yang manis. Dengan proses inorganic di dalam minda mampu membuat perubahan kepada anda dan anak-anak anda.

InsyaAllah ESI-Q berfungsi melegakan keletihan dan memberi kepintaran kepada minda, hilang bebal otak, menguatkan daya ingatan dan memulihkan gangguan dan ketenangan minda.

Digunakan secara rumusan Homeopathy sebagai makanan kesihatan untuk membantu meningkatkan kecergasan mental dan fizikal serta melegakan keletihan saraf, lemah daya tumpu (concentration), daya ingatan (memory), tegang fikiran (stress), gugup (anxiety), gementar (nervous) dan menambah tenaga. 


Kelebihan  ESI-Q :

Adalah kiub glukos yang diperkaya dengan Bionutrien tenaga Homeopathy.

Membantu membina sel-sel otak menjadi positif, menajamkan mental dan fikiran. Berkeyakinan dan menguatkan daya ingatan serta hafalan.

Membina tulang yang aktif dan cergas serta menghilangkan lemah dan sengal-sengal tulang. Mengatasi masaalh cepat pucat dan kurang darah merah.

Menambah dan menguatkan sel plasma darah agar nutrien dan oksigen dapat dihantar ke otak dan seluruh tubuh dengan  sempurna. Membantu menentang kekejangan (Anti Spasmodic).

Mengelak penyakit sawan, memulih kelesuan otak, menguatkan sel saraf tunjang serta mengelak dari saraf mengecut.

Ia berfungsi sebagai penawar asid. Berguna bagi kesempurnaan fungsi organ-organ penghadaman. Membantu mencegah mabuk, takut, panik, pemarah, pening kepala, sakit perut dan gout.



Maklumat ESI-Q

ESI-Q  adalah makanan kesihatan rumusan homeopathy dan bukan jenis ubatan. Sumber utamanya mengandungi disket homeopathy yang telah diproses dari kilang yang bertaraf GMP.   



CARA PENGAMBILAN  ESI-Q

ESI-Q adalah lebih baik di kemam atau di kunyah ketika perut kosong atau sebelum makan kerana tiada gangguan sisa-sisa makanan.

Cuba elakkan 1 jam atau 30 minit sebelum atau selepas makan ubatan lain, minum kopi, teh, nescafe, merokok, makan bahan bercuka atau makanan.

Jangan simpan ESI-Q didalam peti sejuk, ditempat yang panas, bersama minyak wangi dan minyak angin.

ESI-Q tidak mengandungi sebarang dadah, bahan kimia dan kesan sampingan. Kaedah ini adalah sistem rawatan yang berasaskan fitrah kejadian manusia secara semulajadi.

Sistem rawatan yang berasaskan BIO TEKNOLOGI HOMEOPATHY yang telah diuji lebih 300 tahun sungguh berkesan dalam proses pencegahan dan penyembuhan penyakit.