Tuesday

Amm Brom D10

Keberkesanan yang diperolehi melalui kombinasi homeopathy yang dirumus khas secara organik bagi merangsang proses pemecahan lemak untuk menurunkan berat badan melalui sistem perkumuhan.

Amm Brom D10 juga akan merangsang fungsi kelenjar tiroid dan bertindak ke arah pembentukan goiter,perangsang fungsi hati dan membantu serta mengawal fungsi usus serta menangani masaalah sembelit (pembuangan lawas tanpa cirit birit).Amm Brom boleh membantu membuang kolesterol dan lemak yang tidak diperlukan sebelum lemak diserap kedalam badan.

Secara keseluruhannya, tindakan remedi ini akan menstabilkan fungsi kelenjar tiroid dan mempunyai kesan merangsang tisu metabolisme dan semasa proses pembakaran lemak, serta menghapuskan kesan ke atas lebihan kandungan fluidic dalam tisu.Majoriti bagi individu obesiti akan mengalami sesak nafas semasa melakukan senaman yang ringan,sakit dibelakang,sakit pinggul,sakit lutut,kemurungan atau lain-lain masaalah emosi,kesukaran untuk berjalan atau bergerak,rasa panas dibahagian dada,ruam di lipatan kulit dan berdengkur.Amm Brom D10 juga mengawal selera makan yang berlebihan.

Now For Promotion 2013
We Offer Great Price For Only RM50 per box including shipment

Amm Brom D10
Against Obesity, Slimming Effect

Kandungan : 30 ml (Jenis cecair)
Penggunaan : Untuk sebulan
Harga Sekarang Termasuk Poslaju :
RM50 sebotol

Cara Pengambilan
2-3 kali sehari, 4-5 kali (terlalu obes), 10-15 titis dalam secawan air kosong atau air suam kosong/mineral. Ia adalah disyorkan untuk digunakan dalam permulaan (5-6 hari) dos yang kerap. Selepas itu, perlu diambil 2-3 kali sehari 8-10 titis.

Perhatian:
Amm Brom D10 adalah pelengkap bagi Phytolaca Americana 3in 1 dan R79. Dicadangkan amal pengambilan bersama Phyto dan R79 bagi individu yang terlalu obes ataupun yang sukar untuk menurunkan berat badan.