Monday

TESTIMONI PENGGUNA




Ruangan testimoni ini disediakan untuk rujukan pengguna. Walau bagaimana pun tidak semua testimoni yang dapat dipaparkan atas privacy dan keizinan pengguna.Terimakasih juga kepada pengguna/pelanggan yang semakin bertambah serta memberi sokongan dan pendapat.

"Saya telah mencuba phytolicca americanna ini selama sebulan...ternyata saya telah kurang 5kg dalam masa sebulan. Dan perubahan pada badan saya sudah boleh memakai baju yang sebelum ini ketat pada saya sekarang tidak lagi..terima kasih phyto ;-)" Nur Naquiah, Sabah



'Produk untuk muka  memang berkesan selepas pakai carmino complexion cream dan sabun carmino.Boleh tak syorkan produk slim homeopathy pula kepada saya kerana saya juga mengalami masalah berat badan' - Suraya, Kuala Selangor
'Saya berminat utk membeli Phyto dan R79 selepas melihat kakak saya dapat menurunkan berat badan' - Nur Suhana Ismail, Lambur Kanan,Perak 
 
'Salam....saya yang beli Phyto 10 kotak hari tu ,alhamdulillah badan makin ringan dan berat turun 1kg....kawan-kawan office saya dah bagi duit pd saya untuk order 20 kotak ' - Ahmad Shahrin, Kajang,Selangor 
 
'R59 tu ok tak sebab bila makan Phyto dan R79 saya rasa badan dah ade perubahan' - Farhana, Kota Bharu,Kelantan


'Setelah penggunaan 2 bulan,berat badan saya turun 4 kg tapisaya tak pantang dan tak excercise...yang bestnya penyakit gastrik saya dah ok dan saiz badan berkurang satu nombor.Saya nak teruskan amal Phtyo dan R79 insyaallah disertai pantang dan excercise kerana masih harus kurangkan lagi 6 kg berat ideal saya' - Finni Syurahmi, K.Lumpur 

'Selepas makan Phyto dan R79 satu set ...I turun 3 kg t jer tapi my shape and all my cloths semua loose..kalau berat pun sebab berat tulang ni so happy with that, I dah bagi tau kawan-kawan. Ramai kawan-kawan I excited nak cuba ni....tq to you I'm very happy' - Rubaizah, K.Lumpur

'Phyto dan R79 amat sesuai untuk saya dan saya amat berpuashati menggunakannya. Saya dah guna macam-macam ubat tapi tak nampak serasi tapi produk ni ia mampu  menahan selera saya dan tidak rasa lapar. Dah 2 minggu saya amalkan produk ni sudah nampak perubahan pada badan.' -Norwati, Johor Bahru.

'Saya nak pesan Phyto dan R79 lagi, yang saya makan lepas turun 4 kg laa....' - Dalila, Port Dickson. 

'Phytolacca Americana membantu mengurangkan berat badan saya  ....' - Marami, Kedah 

'Saya mengalami masaalah tiroid...dan setelah megambil Phyto Americana ni tiroid saya semakin mengecil serta nampak perubahan positif' - Roswati , Terengganu

'Saya dah guna phyto dan r79 selama 10 hari. Berat badan naik 2 kg pada hari ke 4. Hari ni kembali keberat asal' - Sabariah , Negeri Sembilan


'Salam.....saya dah seminggu try Phyto dan R79.Mula-mula saya rasa badan saya naik, uniform rasa ketat tapi saya teruskan jugak makan.Semalam saya pakai uniform yang sama tapi dah mula rasa longgar....nanti saya nak order lagi ya. ' - Azhabeevi, Selangor 
 
'Saya turun 4kg bila dah guna Phyto dan R79......gembiranya' - Stredella Romina, Sarawak
 
'Alhamdulillah saya turun 3kg dalam masa 3 minggu.Kali ni saya order untuk kawan-kawan...dia orang dah tak sabar nak cuba' - Puan Azizah, Shah Alam
 
'Alhamdulillah baru seminggu makan Phyto dan R79, berat saya turun 2 kg. Saya puas cuba banyak produk tapi susah nak turun.Sejak saya amalkan Phyto dan R79 memang berkesan dan ramai tanya mcm mana turunkan berat badan.Kat ofis ramai tegur dah turun berat badan.Dulu berat badan saya 97kg dan sekarang 85kg ' - Noor Izati, Terengganu
 
'R79 tu memang bagus untuk kesihatan...lemak di badan rasanya surut perlahan-lahan tapi alhamdulillah memang saya ber puashati, kulit pun jadi cantik dan cerah. Selama ini saya hampir putus asa. Terimakasih' - Dayana , Sabah.
 
'Saya mengalami masaalah tiroid...dan setelah megambil Phyto Americana ni tiroid saya semakin mengecil serta nampak perubahan positif' - Roswati , Terengganu.
 
 'Salam…apekhabar? Nak bagi tahu berat badan saya dah turun…baju dah mula longgar' - Seha , Johor.
 
Ramai lagi yang telah menggunakan Phyto Americana, R59, R79 dan AMM BROM D10
 

Suhana (Johor), Rozita (K.Lumpur), Anisaidil (Selangor), Anas (K.Lumpur), Noor Kusmadewi (Sarawak), Fazilah (Selangor), Nurazwan (Negeri Sembilan), Ruzita (K.Lumpur), Halimah (Johor), Hazri (Perak), Izatun (K.Lumpur), Husna (Pahang), Nurul Azwani (Selangor), Hasliza (Pulau Pinag), Wan Salmi (Pahang), Dayana (Sabah), Nasir (Negeri Sembilan), Siti Zaleha (K.Lumpur), Hasmizi (K.Lumpur), Intan Normaya (Selangor), Nur Afariza (Selangor), Roswati (Terengganu), Salha (K.Lumpur), Nor Syuhana (Perak), Ruzainah (Terengganu), Nur Farah (K.Lumpur), Rozita (Sarawak), Marami (Kedah), Noorulnajwa (Perlis), Saw Mei (Pulau Pinang), Siti Rara (Kelantan), Ernawati (Sabah), Husna (Pahang), Anas (K.Lumpur), Syafiq (Perak), Noorkusmadewi (Sarawak), Umi Jainab (Putrajaya), Azwani (Selangor), Nasir (Negeri Sembilan), Maziana (Putrajaya), Wajihah (Johor), Norwati (Johor), Najwa (Perlis), Sutara (Cyberjaya), Wana (Pulau Pinang), Khamishah (Shah Alam), Yati (Selangor), Napisah (Selangor), Azreen (Selangor), Arzura (Kedah), Dalila (Negeri Sembilan), Elyza (Johor), Sazlina (Pahang), Idah (Selangor), Naziratul Akmar (Selangor), Fauziah (Melaka), Fahmi (Sabah), Azlina (Pahang), Solehah (Kedah), Zuraifah (Selangor), Yati (Seremban), Nazura (Pasir Gudang), Zaine (Batu Caves), Aini (Perlis), Sabariah (Negeri Sembilan), Faiz (Terengganu), Rosidah (Perak), Rosnita (Selangor), Zaini (Melaka), Siti Salmah (Kedah), Farrah Waheda (Pahang),Farah Eyani (Melaka), Maa'sumi (Johor), Rasmida (Kuala Lumpur), Wan Fadzilah (Shah Alam), Hidayati (Kuala Lumpur), Rosidah (Perak), Azimar (Perak), Hasnidawati (Kelantan), Siti Salmah (Langkawi), Ann Kate (Sarawak), Hazri (Perak), Noorhasliana (Kedah), Norhaszilawati (Negeri Sembilan), Hanim (Kedah), Rita (Sabah), Ridzuan (Selangor), Nurulhuda (Johor), Asmah (Perak), Salina (Selangor), Azyati (Kuala Lumpur), Norhasyimah (Pahang), Noor Izati (Terengganu), Rosmawati (Selangor), Marina (Selangor), Rubaizah (Selangor), Siti Fariza (Perak), Nur Izzatul (Sabah), Hisyamudin (Selangor), Nurul Kulaika (Terengganu), Azmawati (Selangor)  dan ramai lagi.........

PERHATIAN :
Harap maaf kerana tidak dapat siarkan no. telefon pengguna atas sebab privacy

SILA KLIK DI SINI UNTUK KONGSIKAN PENGALAMAN ANDA (TESTIMONI)